100 facts about me.

Posted by jenn.Ü at 11:20:00 PM
001. Real name: Jennylyn D. Turla
002. Nicknames: jenn.lyn. jenny. bunso. pukang.
003. Status: SINGLE :)
004. Zodiac sign: Libra :D
005. Male or female: FEMALE
006. Age:18
007. Birthday: SEPTEMBER 30, 1991
008. Course: stop
009. Residence: PHILIPPINES
010. Hair color: BLACK
011. Long or short hair: LOOOONG
012. Smoke: I DON'T SMOKE
013. Drink: the bar. RH.
014. Available: *blush*
015. Are you a health freak: KINDA :]
016. Height:4'11
017. Crush: :) :) :)
018. Do you like yourself: YEAH?
019. Piercing: EARS :)
020. Righty or lefty: RIGHTY
021. Tattoos: none
022. First surgery: NEVER BEEN THERE
023. First piercing: EARS
024. First bestfriend/s: MY FIRST BEST FRIEND WAS PRiNCESS PAGUiO. then my present now is MHARiA EDLYN RETUCSAN.
025. First award: GRADE 4- 5th HONOR
026. First Love: *john oliver martin*
027. First pet: cat:]
028. First vacation: candaba
029. First celphone: 3210. HAHA XD
030. First crush: RHONY. when i was grade 1. hha.LOL!
049. eating: -RIGHT NOW? none. :(
050. Drinking: NONE XD
052. I'm about to:post blog XD
053. Listening to: one time.
054. Food: EVERYTHING XD
055. Drink/s: EVERYTHING XD
056. Color/s: pink. purple. yellow :)
057. Number/s: 27. 14. 30
058. Want kids: WHO DOESN'T?
059. Want to get married: not yet im too young for that matter.
060. Careers in mind: a journalist?i dunno yet.
068. Lips or eyes: EYES XD
069. Hugs or kisses: both. XD
070. Shorter or taller: TALLER
072. Romantic or spontaneous: Romantic
073. Nice stomach or nice arms: STOMACH?
074. Sensitive or loud: SENSITIVE XD
075. Hook-up or relationship: RELATIONSHIP
077. Trouble maker or hesitant: hesitant
078. Kissed a stranger: NOOO
079. Drank bubbles: NAH
080. Lost glasses/contacts: I DON'T USE ONE
081. Ran away from home: I TRIED TOO, WHEN I WAS LIKE 4 OR SOMETHING (CAUSE THEY DIDN;T LET ME PLAY IN THE RAIN) HAHA XD
082. Liked someone nerd: I DON'T GET IT XD
083. brilliant: HUH?
084. Broken someones heart: I HOPE I DIDN'T
085. Been arrested: NAH
086. Turned someone down: YES
087. Cried when someone died: OF COURSE
088. Liked a friend: YES YES YES
DO YOU BELIVE IN:
089. In yourself: SOMETIMES
090. Miracles: YES
091. Love at first sight: NAH
092. Heaven: YEAH
093. Santa claus: NOPE
094. Sex on the first date: PATHETIC :\
095. the more you hate, the more you love: NOT NECESSARILY
096. Angels: YEAH
ANSWER TRUTHFULLY :
097. Is there one person you want to be with you right now?
-YEAH.
098. Had more than one boyfriend/girlfriend at a time?
-yEAH.
099. Do you believe in God?
- OF COURSE :)
100. Do you love someone who doens't love you?
-SADLY, YEAHXD :P :( :) : :\
- my emotions after answering this haha

0 comments on "100 facts about me."

October 7, 2009

100 facts about me.

001. Real name: Jennylyn D. Turla
002. Nicknames: jenn.lyn. jenny. bunso. pukang.
003. Status: SINGLE :)
004. Zodiac sign: Libra :D
005. Male or female: FEMALE
006. Age:18
007. Birthday: SEPTEMBER 30, 1991
008. Course: stop
009. Residence: PHILIPPINES
010. Hair color: BLACK
011. Long or short hair: LOOOONG
012. Smoke: I DON'T SMOKE
013. Drink: the bar. RH.
014. Available: *blush*
015. Are you a health freak: KINDA :]
016. Height:4'11
017. Crush: :) :) :)
018. Do you like yourself: YEAH?
019. Piercing: EARS :)
020. Righty or lefty: RIGHTY
021. Tattoos: none
022. First surgery: NEVER BEEN THERE
023. First piercing: EARS
024. First bestfriend/s: MY FIRST BEST FRIEND WAS PRiNCESS PAGUiO. then my present now is MHARiA EDLYN RETUCSAN.
025. First award: GRADE 4- 5th HONOR
026. First Love: *john oliver martin*
027. First pet: cat:]
028. First vacation: candaba
029. First celphone: 3210. HAHA XD
030. First crush: RHONY. when i was grade 1. hha.LOL!
049. eating: -RIGHT NOW? none. :(
050. Drinking: NONE XD
052. I'm about to:post blog XD
053. Listening to: one time.
054. Food: EVERYTHING XD
055. Drink/s: EVERYTHING XD
056. Color/s: pink. purple. yellow :)
057. Number/s: 27. 14. 30
058. Want kids: WHO DOESN'T?
059. Want to get married: not yet im too young for that matter.
060. Careers in mind: a journalist?i dunno yet.
068. Lips or eyes: EYES XD
069. Hugs or kisses: both. XD
070. Shorter or taller: TALLER
072. Romantic or spontaneous: Romantic
073. Nice stomach or nice arms: STOMACH?
074. Sensitive or loud: SENSITIVE XD
075. Hook-up or relationship: RELATIONSHIP
077. Trouble maker or hesitant: hesitant
078. Kissed a stranger: NOOO
079. Drank bubbles: NAH
080. Lost glasses/contacts: I DON'T USE ONE
081. Ran away from home: I TRIED TOO, WHEN I WAS LIKE 4 OR SOMETHING (CAUSE THEY DIDN;T LET ME PLAY IN THE RAIN) HAHA XD
082. Liked someone nerd: I DON'T GET IT XD
083. brilliant: HUH?
084. Broken someones heart: I HOPE I DIDN'T
085. Been arrested: NAH
086. Turned someone down: YES
087. Cried when someone died: OF COURSE
088. Liked a friend: YES YES YES
DO YOU BELIVE IN:
089. In yourself: SOMETIMES
090. Miracles: YES
091. Love at first sight: NAH
092. Heaven: YEAH
093. Santa claus: NOPE
094. Sex on the first date: PATHETIC :\
095. the more you hate, the more you love: NOT NECESSARILY
096. Angels: YEAH
ANSWER TRUTHFULLY :
097. Is there one person you want to be with you right now?
-YEAH.
098. Had more than one boyfriend/girlfriend at a time?
-yEAH.
099. Do you believe in God?
- OF COURSE :)
100. Do you love someone who doens't love you?
-SADLY, YEAHXD :P :( :) : :\
- my emotions after answering this haha

0 comments:

 

over and over i fall. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea